Rosenrotta's disliked movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
95
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
134
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
47
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
35
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
101
Looper
2012, in 2 top lists Check -
5
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
130
Blade Runner 2049
2017, in 9 top lists Check -
136
The Lego Movie
2014, in 5 top lists Check -
92
Majo no takkyûbin
1989 — a.k.a. Kiki's Delivery Service, in 8 top lists Check -
150
Constantine
2005, in 1 top list Check -
43
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
29
Notorious
1946, in 24 top lists Check -
7
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
108
The Hunger Games: Catching Fire
2013, in 2 top lists Check -
9
Les diaboliques
1955 — a.k.a. Diabolique, in 21 top lists Check -
34
Ying xiong
2002 — a.k.a. Hero, in 6 top lists Check -
104
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
122
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
82
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
127
3 Idiots
2009, in 3 top lists Check -
51
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
145
Knives Out
2019, in 4 top lists -
117
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
135
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
12
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check
Showing items 26 – 50 of 152