Yumka's disliked movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
26
Jaws
1975, in 27 top lists Check -
27
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
28
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
29
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
30
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
31
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
32
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
33
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
34
Moloch
1999, in 1 top list Check -
35
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
36
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
37
National Treasure: Book of Secrets
2007, in 2 top lists Check -
38
Once
2007, in 4 top lists Check -
39
Padal proshlogodniy sneg
1983, in 0 top lists Check -
40
Rejected
2000, in 0 top lists Check -
41
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
42
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
43
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
44
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
45
Serenity
2005, in 4 top lists Check -
46
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
47
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
48
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
49
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
50
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check
Showing items 26 – 50 of 64