CrazieCabbie's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
51
Glitter
2001, in 0 top lists Check -
52
The Crater Lake Monster
1977, in 0 top lists Check -
53
City Limits
1984, in 0 top lists Check -
54
Josie and the Pussycats
2001, in 0 top lists Check -
55
Sphere
1998, in 0 top lists Check -
56
Under Siege 2: Dark Territory
1995, in 1 top list Check -
57
Jason X
2001, in 1 top list Check -
58
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
59
Ghosts of Mars
2001, in 0 top lists Check -
60
Exit Wounds
2001, in 0 top lists Check -
61
Jeepers Creepers
2001, in 1 top list Check -
62
Jeepers Creepers 2
2003, in 1 top list Check -
63
Thir13en Ghosts
2001, in 1 top list Check -
64
Mighty Morphin Power Rangers: The Movie
1995, in 1 top list Check -
65
The Return of the King
1980, in 0 top lists Check -
66
Last Action Hero
1993, in 2 top lists Check -
67
La casa 3
1988 — a.k.a. Ghosthouse, in 0 top lists Check -
68
Red Planet
2000, in 0 top lists Check -
69
I Spy
2002, in 0 top lists Check -
70
Hollow Man
2000, in 1 top list Check -
71
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
72
Jaws: The Revenge
1987, in 0 top lists Check -
73
Jaws 3-D
1983 — a.k.a. Jaws III, in 0 top lists Check -
74
Anaconda
1997, in 1 top list Check -
75
The Wicker Man
2006, in 0 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 239