Mr Ofir's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
51
Sicario
2015, in 2 top lists Check -
52
Fire with Fire
2012, in 0 top lists Check -
53
X-Men: Apocalypse
2016, in 2 top lists Check -
54
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
55
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
56
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
57
Zeitgeist: Moving Forward
2011, in 0 top lists Check -
58
Zeitgeist
2007, in 0 top lists Check -
59
Zeitgeist: Addendum
2008, in 0 top lists Check -
60
1408
2007, in 1 top list Check -
61
Grave
2016 — a.k.a. Raw, in 4 top lists Check -
62
Ocean's Eight
2018, in 2 top lists Check -
63
A Star Is Born
2018, in 6 top lists -
64
The Perfection
2018, in 0 top lists -
65
Joker
2019, in 13 top lists -
66
Toy Story 4
2019, in 4 top lists Check -
67
The White Tiger
2021, in 0 top lists -
68
Time
2020, in 5 top lists -
69
The Empty Man
2020, in 1 top list -
70
Amar te duele
2002, in 0 top lists Check -
71
Tenet
2020, in 3 top lists -
72
Ruido
2022 — a.k.a. Noise, in 0 top lists -
73
Knock at the Cabin
2023, in 0 top lists -
74
Madame Web
2024, in 0 top lists
Showing items 51 – 74 of 74