Siskoid's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
17
Alien: Resurrection
1997, in 1 top list Check -
61
End of Days
1999, in 1 top list Check -
206
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check -
202
Rush Hour
1998, in 3 top lists Check -
174
Independence Day: Resurgence
2016, in 1 top list Check -
154
Manos: The Hands of Fate
1966, in 3 top lists Check -
28
Mortal Kombat
1995, in 2 top lists Check -
20
Hollow Man
2000, in 1 top list Check -
253
Jonah Hex
2010, in 0 top lists Check -
38
Patch Adams
1998, in 2 top lists Check -
106
Crocodile Dundee II
1988, in 2 top lists Check -
9
Superman IV: The Quest for Peace
1987, in 0 top lists Check -
49
Star Trek Into Darkness
2013, in 2 top lists Check -
69
The Rock
1996, in 5 top lists Check -
72
Moonraker
1979, in 3 top lists Check -
27
Spawn
1997, in 0 top lists Check -
257
Jurassic World: Fallen Kingdom
2018, in 2 top lists Check -
173
X-Men: Apocalypse
2016, in 2 top lists Check -
260
The Bling Ring
2013, in 0 top lists Check -
104
Transporter 3
2008, in 1 top list Check -
85
Jaws 3-D
1983 — a.k.a. Jaws III, in 0 top lists Check -
98
Police Academy: Mission to Moscow
1994, in 0 top lists Check -
204
Joker
2019, in 13 top lists -
122
Grease 2
1982, in 0 top lists Check -
99
Police Academy 4: Citizens on Patrol
1987, in 0 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 278