Thetallguyinthecorner's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
8
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
9
Bedtime Stories
2008, in 2 top lists Check -
16
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
19
Click
2006, in 3 top lists Check -
20
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
21
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
22
G-Force
2009, in 2 top lists Check -
23
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
24
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
28
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
29
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
33
Barnyard
2006, in 0 top lists Check -
34
Failure to Launch
2006, in 0 top lists Check -
35
Ace Ventura: Pet Detective
1994, in 3 top lists Check -
36
M*A*S*H
1972, in 0 top lists Check -
37
Mr. Deeds Goes to Town
1936, in 11 top lists Check -
42
The Master of Disguise
2002, in 0 top lists Check -
46
Harriet the Spy
1996, in 0 top lists Check -
49
And So It Goes
2014, in 0 top lists Check