Letemcrash80's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
6
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
7
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
8
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
12
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
14
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
15
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
2008, in 2 top lists Check -
17
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
22
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
23
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
24
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
25
Wild Hogs
2007, in 2 top lists Check