Cinemarod's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
8
Jumper
2008, in 1 top list Check -
9
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
16
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
20
Tron
2010 — a.k.a. TRON: Legacy, in 2 top lists Check -
24
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
35
The Adjustment Bureau
2011, in 0 top lists Check -
40
Deja Vu
2006, in 0 top lists Check -
45
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
63
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
68
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
84
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
85
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
87
Men in Black 3
2012, in 2 top lists Check -
88
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
93
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
105
After Earth
2013, in 1 top list Check -
106
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
113
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
114
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
116
Contact
1997, in 2 top lists Check -
118
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
119
Valerian and the City of a Thousand Planets
2017, in 1 top list Check -
123
Black Panther
2018, in 9 top lists Check -
130
Avengers: Endgame
2019, in 8 top lists Check