Lullu's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
5
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
7
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
10
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
12
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
23
Signs
2002, in 5 top lists Check -
28
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
40
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
42
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
47
The Town
2010, in 0 top lists Check -
48
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
50
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
51
The Prestige
2006, in 15 top lists Check