Konstancik1's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 26 top lists Check -
3
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
4
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
5
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
6
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
7
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
8
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
9
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
10
Basic Instinct
1992, in 10 top lists Check -
11
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
12
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
13
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
14
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
15
Chicago
2002, in 7 top lists Check