AlBenPete's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
The Ladykillers
2004, in 0 top lists Check -
7
A Nightmare on Elm Street
2010, in 0 top lists Check -
8
Jeepers Creepers 3
2017 — a.k.a. Jeepers Creepers III, in 0 top lists Check -
23
The Purge: Election Year
2016, in 0 top lists Check -
31
Jason Goes to Hell: The Final Friday
1993 — a.k.a. Friday the 13th IX, in 1 top list Check -
37
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
46
Dark Skies
2013, in 0 top lists Check -
48
The Marine
2006, in 0 top lists Check -
49
Final Destination 3
2006, in 1 top list Check -
53
The Call
2013, in 0 top lists Check -
62
Stranger Things
2016, in 0 top lists- drama
- horror
- thriller
- tv-series
- ....................................................................
- 2016
-
67
Alien: Covenant
2017, in 1 top list Check -
68
The Purge
2013, in 1 top list Check -
69
Ouija: Origin of Evil
2016, in 0 top lists Check -
71
Side Effects
2013, in 0 top lists Check -
87
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
93
The Comfort of Strangers
1990, in 2 top lists Check -
94
Freddy's Dead: The Final Nightmare
1991, in 1 top list Check -
99
Unfriended
2014, in 1 top list Check -
102
Mirrors
2008, in 1 top list Check