AnnaViktorija's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Spy Kids
2001, in 1 top list Check -
2
Spy Kids 3: Game Over
2003 — a.k.a. Spy Kids 3-D: Game Over, in 2 top lists Check -
3
Gremlins 2: The New Batch
1990, in 2 top lists Check -
4
Spy Kids 2: Island of Lost Dreams
2002, in 1 top list Check -
5
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
6
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
7
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
8
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
9
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
10
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
11
The Princess Diaries
2001, in 2 top lists Check -
12
Agent Cody Banks
2003, in 0 top lists Check -
13
Big Fat Liar
2002, in 0 top lists Check -
14
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
15
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
16
Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel
2009, in 2 top lists Check -
17
High School Musical
2006, in 1 top list Check -
18
High School Musical 2
2007, in 0 top lists Check -
19
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
20
Ella Enchanted
2004, in 0 top lists Check -
21
The Parent Trap
1998, in 0 top lists Check -
22
The Karate Kid Part II
1986, in 1 top list Check -
23
The Karate Kid Part III
1989, in 0 top lists Check -
24
Crossroads
2002, in 0 top lists Check -
25
The Karate Kid
1984, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 45