Bayyinah S.'s disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Clerks II
2006, in 0 top lists Check -
2
Dead Ringers
1988, in 12 top lists Check -
3
Ringu
1998, in 12 top lists Check -
4
Ju-on
2002 — a.k.a. Ju-on: The Grudge, in 3 top lists Check -
5
The Grudge 2
2006, in 0 top lists Check -
6
Jeepers Creepers
2001, in 1 top list Check -
7
The Life of David Gale
2003, in 0 top lists Check -
8
Pacific Heights
1990, in 0 top lists Check -
9
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
10
Boxing Helena
1993, in 2 top lists Check -
11
Two Moon Junction
1988, in 0 top lists Check -
12
The Ring Two
2005 — a.k.a. The Ring 2, in 0 top lists Check -
13
Red Riding Hood
2011, in 0 top lists Check -
14
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
15
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
16
Jaws 3-D
1983 — a.k.a. Jaws III, in 0 top lists Check -
17
Jaws: The Revenge
1987, in 0 top lists Check -
18
Amityville 3-D
1983 — a.k.a. Amityville III: The Demon, in 0 top lists Check -
19
Amityville II: The Possession
1982, in 1 top list Check -
20
Hello Mary Lou: Prom Night II
1987 — a.k.a. Prom Night II, in 0 top lists Check -
21
The Haunting in Connecticut
2009, in 0 top lists Check -
22
The Haunting
1999, in 2 top lists Check -
23
Ghosts of Mars
2001, in 0 top lists Check -
24
Thir13en Ghosts
2001, in 1 top list Check -
25
Threesome
1994, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 811