Bdishun's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Crash
2004, in 4 top lists Check -
2
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
4
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
5
Juno
2007, in 12 top lists Check -
6
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
7
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
8
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
9
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
10
Sweet Movie
1974, in 3 top lists Check -
11
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
12
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
13
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
14
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
15
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
16
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check