Brian_emo's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
2
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
3
District 9
2009, in 10 top lists Check -
4
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
5
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
6
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
7
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
8
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
9
300
2006, in 6 top lists Check -
10
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
11
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
12
Wrong Turn
2003, in 1 top list Check -
13
Scary Movie 2
2001, in 0 top lists Check -
14
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
15
Ice Age
2002, in 5 top lists Check