Buc86's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
Stowaway
2021, in 0 top lists -
0
Star Wars: The Bad Batch
2021, in 0 top lists -
1
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
2
Due Date
2010, in 1 top list Check -
3
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
4
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
5
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
6
Bohemian Rhapsody
2018, in 6 top lists Check -
7
Vertical Limit
2000, in 1 top list Check -
8
Dumbo
2019, in 1 top list Check -
9
Ghost in the Shell
2017, in 0 top lists Check -
10
Hotel Transylvania 2
2015, in 2 top lists Check -
11
D3: The Mighty Ducks
1996, in 0 top lists Check -
12
Men in Black: International
2019, in 1 top list Check -
13
Life
2017, in 0 top lists Check -
14
Cars 2
2011, in 2 top lists Check -
15
Cars 3
2017, in 2 top lists Check -
16
Knowing
2009, in 1 top list Check -
17
Elysium
2013, in 1 top list Check -
18
Open Water 2: Adrift
2006, in 0 top lists Check -
19
Pixels
2015, in 1 top list Check -
20
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
21
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
22
1941
1979, in 1 top list Check -
23
Pan
2015, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 223