Buddhalou's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
10
Cliffhanger
1993, in 3 top lists Check -
27
Creepshow 2
1987, in 1 top list Check -
34
Salem's Lot
1979, in 1 top list Check -
38
Free State of Jones
2016, in 0 top lists Check -
45
Quicksilver
1986, in 0 top lists Check -
48
Jaws 2
1978, in 3 top lists Check -
58
Earthquake
1974, in 1 top list Check -
64
Rambo III
1988, in 2 top lists Check -
72
Hellbound: Hellraiser II
1988, in 1 top list Check -
73
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
82
The Grudge
2004, in 3 top lists Check -
86
White House Down
2013, in 1 top list Check -
92
Big Driver
2014, in 0 top lists Check -
100
Dark Skies
2013, in 0 top lists Check -
102
The Purge: Election Year
2016, in 0 top lists Check -
110
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
113
Bent
2018, in 0 top lists Check -
114
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
117
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
119
Snakes on a Plane
2006, in 0 top lists Check -
124
Deep Blue Sea
1999, in 1 top list Check -
129
London Has Fallen
2016, in 1 top list Check -
130
Regression
2015, in 0 top lists Check -
135
Heist
2015, in 0 top lists Check -
137
Paranoia
2013, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 87