Byrohchi's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
2
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
3
Up
2009, in 16 top lists Check -
4
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
5
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
6
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
7
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
8
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
10
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
11
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
12
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
13
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
14
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
15
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check -
16
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
17
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
18
Boyhood
2014, in 16 top lists Check -
19
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
20
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
21
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
22
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
23
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
24
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
25
Transformers
2007, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 26