Casimir1983's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
2
Metropolis
1927, in 36 top lists Check -
3
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
4
Pi
1998, in 6 top lists Check -
5
Lost
2004, in 0 top lists Check -
6
Black Moon
1975, in 3 top lists Check -
7
Bad Timing
1980, in 7 top lists Check -
8
RED 2
2013, in 0 top lists Check -
9
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
10
À nos amours
1983 — a.k.a. À Nos Amours, in 10 top lists Check -
11
Reality XL
2012, in 0 top lists Check -
12
Silent House
2011, in 1 top list Check -
13
7 Zwerge
2004 — a.k.a. Seven Dwarfs, in 0 top lists Check -
14
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
15
Apollo 18
2011, in 0 top lists Check -
16
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
17
Mimic
1997, in 1 top list Check -
18
The Andromeda Strain
1971, in 3 top lists Check -
19
The Man from U.N.C.L.E.
2015, in 0 top lists Check -
20
Jack Reacher: Never Go Back
2016, in 0 top lists Check -
21
Taken 3
2014, in 1 top list Check -
22
The Life of David Gale
2003, in 0 top lists Check -
23
Atomic Blonde
2017, in 0 top lists Check -
24
Beast
2017, in 0 top lists