Chica703's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
8
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
12
Master and Commander: The Far Side of the World
2003, in 8 top lists Check -
13
American Hustle
2013, in 4 top lists Check -
14
Australia
2008, in 1 top list Check -
15
Babe: Pig in the City
1998, in 1 top list Check -
17
Side Effects
2013, in 0 top lists Check -
18
Elizabethtown
2005, in 0 top lists Check -
19
Vantage Point
2008, in 0 top lists Check -
20
Fifty Shades of Grey
2015, in 2 top lists Check -
22
Bandits
2001, in 0 top lists Check -
23
Death to Smoochy
2002, in 0 top lists Check -
24
Il postino
1994 — a.k.a. Il Postino: The Postman, in 3 top lists Check -
25
Prizzi's Honor
1985, in 6 top lists Check -
26
Fellini - Satyricon
1969 — a.k.a. Fellini Satyricon, in 10 top lists Check -
27
Did You Hear About the Morgans?
2009, in 0 top lists Check -
28
Fair Game
2010, in 0 top lists Check -
31
Fame
2009, in 0 top lists Check -
32
Leatherheads
2008, in 0 top lists Check -
34
The Heartbreak Kid
1972, in 6 top lists Check -
36
Fifty Shades Darker
2017, in 1 top list Check -
37
Pushing Tin
1999, in 0 top lists Check -
39
Color of Night
1994, in 0 top lists Check -
40
Il Casanova di Federico Fellini
1976 — a.k.a. Fellini's Casanova, in 4 top lists Check -
41
Dr. T and the Women
2000, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 60