Crit93's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Chalo Dilli
2011, in 0 top lists Check -
3
Tanu Weds Manu
2011, in 0 top lists Check -
5
No One Killed Jessica
2011, in 0 top lists Check -
6
Pinjar: Beyond Boundaries...
2003, in 0 top lists Check -
7
Page 3
2005, in 1 top list Check -
8
Paa
2009, in 0 top lists Check -
9
Na Tum Jaano Na Hum
2002, in 0 top lists Check -
11
Raja Babu
1994, in 0 top lists Check -
12
Eklavya
2007 — a.k.a. Eklavya: The Royal Guard, in 0 top lists Check -
13
Soldier
1998, in 0 top lists Check -
14
Traffic Signal
2007, in 0 top lists Check -
15
Zinda
2006, in 0 top lists Check -
16
The Hero: Love Story of a Spy
2003 Check -
20
Billu
2009, in 0 top lists Check -
22
Raajneeti
2010, in 0 top lists Check -
26
Salaam Namaste
2005, in 0 top lists Check -
27
The Recruit
2003, in 0 top lists Check -
30
Kabhi Alvida Naa Kehna
2006, in 0 top lists Check -
31
Welcome
2007, in 0 top lists Check -
32
Rab Ne Bana Di Jodi
2008, in 0 top lists Check -
33
Heyy Babyy
2007, in 0 top lists Check -
35
Body of Lies
2008, in 0 top lists Check -
38
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
42
3 Idiots
2009, in 3 top lists Check -
44
My Name Is Khan
2010, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 75