Dulaman's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Spring Breakers
2012, in 5 top lists Check -
8
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
10
The Heat
2013, in 2 top lists Check -
13
The Italian Job
2003, in 1 top list Check -
14
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
16
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
18
Alien: Resurrection
1997, in 1 top list Check -
22
Night at the Museum: Battle of the Smithsonian
2009, in 2 top lists Check -
30
Ender's Game
2013, in 0 top lists Check -
33
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
40
Kingdom of Heaven
2005, in 1 top list Check -
43
Non-Stop
2014, in 1 top list Check -
45
Crank
2006, in 0 top lists Check -
50
Knight and Day
2010, in 1 top list Check -
51
Noah
2014, in 1 top list Check -
55
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
59
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
62
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
63
King Arthur
2004, in 1 top list Check -
64
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
67
Teenage Mutant Ninja Turtles
2014, in 2 top lists Check -
71
The Maze Runner
2014, in 1 top list Check -
73
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
77
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
82
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 53