Dyoshwa10's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Lego Movie
2014, in 5 top lists Check -
2
The Fifth Wave
2016, in 0 top lists Check -
3
RoboCop
2014, in 1 top list Check -
4
Catwoman
2004, in 0 top lists Check -
5
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
6
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
7
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
8
Fantastic Beasts and Where to Find Them
2016, in 2 top lists Check -
9
National Lampoon's Christmas Vacation
1989 — a.k.a. Christmas Vacation, in 2 top lists Check -
10
Taken 2
2012, in 2 top lists Check -
11
In a Heartbeat
2017, in 0 top lists -
12
Star Trek: Generations
1994, in 1 top list Check -
13
Justice League
2017, in 2 top lists Check -
14
The Shape of Water
2017, in 8 top lists -
15
The Book of Henry
2017, in 0 top lists Check -
16
The Greatest Showman
2017, in 3 top lists Check -
17
A Wrinkle in Time
2018, in 0 top lists Check -
18
Fireproof
2008, in 0 top lists Check -
19
Deep Throat
1972, in 3 top lists Check -
20
El Presidente
2012, in 0 top lists Check -
21
Pinocchio
2022, in 0 top lists