Emazculator's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
2
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
3
Australia
2008, in 1 top list Check -
4
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
5
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
6
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
7
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
8
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
9
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
10
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
11
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
12
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
13
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
14
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
15
Babe
1995, in 12 top lists Check -
16
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
17
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
18
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
19
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
20
The Italian Job
2003, in 1 top list Check -
21
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check