Emre X Braudel's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
2
Iron Man Three
2013 — a.k.a. Iron Man 3, in 3 top lists Check -
3
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
4
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
5
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
6
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
7
Marvel One-Shot: Agent Carter
2013, in 0 top lists Check -
8
Captain Marvel
2019, in 2 top lists Check -
9
Thor
2011, in 2 top lists Check -
10
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
11
Thor: Ragnarok
2017, in 3 top lists Check -
12
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
13
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
14
Avengers: Infinity War
2018, in 8 top lists Check -
15
Avengers: Endgame
2019, in 8 top lists Check -
16
Bird Box
2018, in 0 top lists -
17
Spider-Man: Into the Spider-Verse
2018, in 21 top lists Check -
18
Spider-Man: No Way Home
2021, in 9 top lists