Evildeadthing's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
11
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
12
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
13
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
14
Howard the Duck
1986, in 1 top list Check -
18
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
25
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
26
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
27
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
28
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check -
29
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
33
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
36
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
39
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
41
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
49
The Brothers Grimm
2005, in 1 top list Check -
51
Blade: Trinity
2004, in 0 top lists Check -
53
Eagle Eye
2008, in 0 top lists Check -
55
Deep Blue Sea
1999, in 1 top list Check -
57
The Mighty Ducks
1992, in 0 top lists Check -
58
Bronson
2008, in 1 top list Check -
72
The Time Machine
2002, in 0 top lists Check -
74
Behind Enemy Lines
2001, in 0 top lists Check -
77
Paul Blart: Mall Cop
2009, in 2 top lists Check -
78
Cop Out
2010, in 0 top lists Check -
82
Domino
2005, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 277