Filmifanaatik's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
Replicas
2018, in 0 top lists Check -
0
Old People
2022, in 0 top lists -
1
Star Trek: Insurrection
1998, in 0 top lists Check -
2
Transporter 3
2008, in 1 top list Check -
3
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
4
Caddyshack
1980, in 5 top lists Check -
5
Grave
2016 — a.k.a. Raw, in 4 top lists Check -
6
Geostorm
2017, in 1 top list Check -
7
Ghosts of Mars
2001, in 0 top lists Check -
8
Surf Nazis Must Die
1987, in 0 top lists Check -
9
The Taint
2011, in 0 top lists Check -
10
Moontrap
1989, in 0 top lists Check -
11
Kfc
2017, in 0 top lists -
12
The Mummy
2017, in 1 top list Check -
13
Nine Lives
2016, in 0 top lists Check -
14
Belly of the Bulldog
2015, in 0 top lists Check -
15
The Final Countdown
1980, in 0 top lists Check -
16
Catalina Caper
1967 — a.k.a. Never Steal Anything Wet, in 0 top lists Check -
17
Carnival Magic
1981, in 0 top lists Check -
18
The Bat People
1974 — a.k.a. It's Alive, in 0 top lists Check -
19
Psycho
1998, in 1 top list Check -
20
Second in Command
2006, in 0 top lists Check -
21
I, Frankenstein
2014, in 0 top lists Check -
22
Paul Blart: Mall Cop
2009, in 2 top lists Check -
23
Leprechaun: Origins
2014, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 286