Goellnerd's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
62
Willard
1971, in 2 top lists Check -
71
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
73
Battleship
2012, in 1 top list Check -
77
Monkey Shines
1988, in 1 top list Check -
83
Project X
1987, in 0 top lists Check -
87
Event Horizon
1997, in 2 top lists Check -
105
Pulse
2006, in 0 top lists Check -
124
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
129
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
132
John Dies at the End
2012, in 1 top list Check -
133
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
134
Coneheads
1993, in 0 top lists Check -
135
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
142
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
152
Close Encounters of the Third Kind
1977, in 23 top lists Check -
154
Brazil
1985, in 23 top lists Check