Gordon_Gekko's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
91
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
10
Tombstone
1993, in 2 top lists Check -
2
The Patriot
2000, in 2 top lists Check -
33
Blade: Trinity
2004, in 0 top lists Check -
56
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
9
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
82
The Big Red One
1980, in 10 top lists Check -
19
Smokin' Aces
2006, in 0 top lists Check -
75
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check -
90
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
63
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
2003, in 0 top lists Check -
87
Huo Yuan Jia
2006 — a.k.a. Fearless, in 2 top lists Check -
126
The Karate Kid Part III
1989, in 0 top lists Check -
128
The Losers
2010, in 0 top lists Check -
114
The Net
1995, in 0 top lists Check -
116
Conan the Barbarian
2011, in 0 top lists Check -
137
Premium Rush
2012, in 0 top lists Check -
24
3 Days to Kill
2014, in 0 top lists Check -
59
Highlander II: The Quickening
1991, in 0 top lists Check -
118
DOA: Dead or Alive
2006, in 0 top lists Check -
135
Never Back Down
2008, in 0 top lists Check -
8
The Purge: Election Year
2016, in 0 top lists Check -
140
Shaft
2000, in 0 top lists Check -
80
American Assassin
2017, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 53