Grit's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
2
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
3
City Slickers
1991, in 3 top lists Check -
4
Caddyshack
1980, in 5 top lists Check -
5
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
6
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
7
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
8
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
9
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
10
Sex and the City
2008, in 2 top lists Check -
11
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
12
Twister
1996, in 2 top lists Check -
13
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
14
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
15
Borat: Cultural Learnings of America for Make...
2006, in 8 top lists Check -
16
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
17
Private Benjamin
1980, in 3 top lists Check -
18
When Harry Met Sally...
1989, in 16 top lists Check -
19
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
20
Nanny McPhee
2005, in 0 top lists Check -
21
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
22
Nema-ye Nazdik
1990 — a.k.a. Close-Up, in 21 top lists Check -
23
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
24
Rambo
2008, in 1 top list Check -
25
Ran
1985, in 25 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33