Groovypb's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
2
Death Note
2017, in 0 top lists Check -
3
Dead Man's Shoes
2004, in 4 top lists Check -
4
Soylent Green
1973, in 3 top lists Check -
5
247°F
2011, in 0 top lists Check -
6
Fishing Naked
2015, in 0 top lists Check -
9
Hocus Pocus 2
2022, in 0 top lists -
10
The Haunted Mansion
2003, in 1 top list Check -
11
Mortal Kombat
2021, in 0 top lists Check -
12
Last Night in Soho
2021, in 1 top list -
13
Venom
2018, in 2 top lists Check -
14
Know for Sure
1941, in 1 top list Check -
15
The Dead Don't Die
2019, in 0 top lists -
16
Not Another Teen Movie
2001, in 0 top lists Check -
17
Flight 666
2018 -
19
Bad Cop
2009, in 0 top lists Check -
20
Maniac Cop 3: Badge of Silence
1992, in 0 top lists Check -
21
Honest Thief
2020, in 0 top lists -
22
Strippers vs Werewolves
2012, in 0 top lists Check -
23
Indestructible Man
1956, in 0 top lists Check -
24
The Furry Fortune
2023 -
25
It's Alive
1974, in 1 top list Check -
26
Five Nights at Freddy's
2023, in 1 top list -
27
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
28
Santa Claus Conquers the Martians
1964, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51