Groovypb's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
27
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
1
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
39
The Godfather Part III
1990, in 7 top lists Check -
34
Alien³
1992, in 1 top list Check -
44
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
43
Dune
1984, in 4 top lists Check -
41
Hacksaw Ridge
2016, in 6 top lists Check -
16
Not Another Teen Movie
2001, in 0 top lists Check -
13
Venom
2018, in 2 top lists Check -
4
Soylent Green
1973, in 3 top lists Check -
3
Dead Man's Shoes
2004, in 4 top lists Check -
10
The Haunted Mansion
2003, in 1 top list Check -
45
Taare Zameen Par
2007 — a.k.a. Like Stars on Earth, in 3 top lists Check -
38
Hamilton
2020, in 6 top lists -
33
Transformers: The Last Knight
2017, in 1 top list Check -
29
Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
2019, in 2 top lists -
12
Last Night in Soho
2021, in 1 top list -
15
The Dead Don't Die
2019, in 0 top lists -
42
Sons of the Desert
1933, in 8 top lists Check -
52
Electrocuting an Elephant
1903, in 2 top lists Check -
11
Mortal Kombat
2021, in 0 top lists Check -
2
Death Note
2017, in 0 top lists Check -
54
Piranha 3DD
2012, in 0 top lists Check -
25
It's Alive
1974, in 1 top list Check -
49
Cimarron
1931, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51