Hellsfire55's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Christmas Carol
2009, in 2 top lists Check -
2
The Polar Express
2004, in 2 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
4
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
5
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
6
Bandslam
2009, in 0 top lists Check -
7
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
8
Crazy, Stupid, Love.
2011, in 0 top lists Check -
9
Die Hard 2
1990, in 3 top lists Check -
10
Scent of a Woman
1992, in 4 top lists Check -
11
21 & Over
2013, in 0 top lists Check -
12
Enola Holmes
2020, in 0 top lists -
13
Play It Again, Sam
1972, in 3 top lists Check -
14
The Batman
2022, in 3 top lists Check -
15
The Guardians of the Galaxy Holiday Special
2022, in 0 top lists