Ibik's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Signs
2002, in 5 top lists Check -
2
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
3
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
4
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
5
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
6
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
7
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
8
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
9
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
10
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
11
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
12
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
13
Flightplan
2005, in 1 top list Check -
14
Teenage Mutant Ninja Turtles
1990, in 3 top lists Check -
15
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
16
The Aviator
2004, in 8 top lists Check