Jacob_john's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Secretary
2002, in 2 top lists Check -
2
9 Songs
2004, in 2 top lists Check -
3
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
4
All the Boys Love Mandy Lane
2006, in 1 top list Check -
5
Asylum
2008, in 0 top lists Check -
6
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
7
Srpski film
2010 — a.k.a. A Serbian Film, in 2 top lists Check -
8
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
9
Smokin' Aces 2: Assassins' Ball
2010, in 0 top lists Check -
10
The Touch
1971, in 0 top lists Check -
11
Decoys 2: Alien Seduction
2007, in 0 top lists Check -
12
Wicker Park
2004, in 0 top lists Check -
13
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check -
14
Meet the Spartans
2008, in 0 top lists Check -
15
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
16
The Box
2009, in 0 top lists Check -
17
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
18
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
19
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
20
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
21
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
22
How to Train Your Dragon
2010, in 11 top lists Check -
23
Private Lessons
1981, in 0 top lists Check -
24
Härlig är jorden
1991 — a.k.a. World of Glory, in 0 top lists Check -
25
Scream 2
1997, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37