Japhyryder's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
25
The Two Popes
2019, in 0 top lists -
24
BlacKkKlansman
2018, in 5 top lists -
23
Ibiza
2018, in 0 top lists -
22
Take Your Pills
2018, in 0 top lists -
21
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
20
John Carter
2012, in 1 top list Check -
19
22 Jump Street
2014, in 2 top lists Check -
18
Hercules
2014, in 1 top list Check -
17
Huo shao dao
1990 — a.k.a. Island of Fire, in 0 top lists Check -
16
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check -
15
The Road
2009, in 1 top list Check -
14
Æon Flux
2005, in 0 top lists Check -
13
No Strings Attached
2011, in 0 top lists Check -
12
A Knight's Tale
2001, in 0 top lists Check -
11
The Ugly Truth
2009, in 1 top list Check -
10
Friends with Benefits
2011, in 0 top lists Check -
9
Just Married
2003, in 0 top lists Check -
8
Spy Kids 2: Island of Lost Dreams
2002, in 1 top list Check -
7
Chronicle
2012, in 0 top lists Check -
6
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
5
Gulliver's Travels
2010, in 1 top list Check -
4
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
1
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
2
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check