Javix's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sanctum
2011, in 0 top lists Check -
2
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
3
The Producers
2005, in 0 top lists Check -
4
The Karate Kid
1984, in 3 top lists Check -
5
The Karate Kid
2010, in 2 top lists Check -
6
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
7
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
8
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
9
Stone
2010, in 0 top lists Check