Jazrah's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Miller's Crossing
1990, in 11 top lists Check -
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
Ben-Hur
1959, in 22 top lists Check -
4
The Bridges of Madison County
1995, in 5 top lists Check -
5
Be Kind Rewind
2008, in 0 top lists Check -
6
Cliffhanger
1993, in 3 top lists Check -
7
Sweet November
2001, in 0 top lists Check -
8
If I Stay
2014, in 0 top lists Check -
9
Mermaids
1990, in 0 top lists Check -
10
The Bling Ring
2013, in 0 top lists Check -
11
Identity Thief
2013, in 1 top list Check -
12
R.I.P.D.
2013, in 0 top lists Check -
13
Six Degrees of Separation
1993, in 0 top lists Check -
14
Chatroom
2010, in 0 top lists Check