Jfcivicos's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Lights Out
2016, in 0 top lists Check -
2
Noah
2014, in 1 top list Check -
3
Warcraft
2016 — a.k.a. Warcraft: The Beginning, in 1 top list Check -
4
Evita
1996, in 1 top list Check -
5
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
6
Ted 2
2015, in 1 top list Check -
7
Hercules
2014, in 1 top list Check -
8
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
9
The Day the Earth Stood Still
2008, in 1 top list Check -
10
District 9
2009, in 10 top lists Check -
11
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
12
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
13
Inferno
2016, in 1 top list Check -
14
Spectral
2016, in 0 top lists Check -
15
Area 51
2015, in 0 top lists Check -
16
Passengers
2016, in 1 top list Check -
17
Life
2017, in 0 top lists Check -
18
Better Watch Out
2016, in 0 top lists Check -
19
The Bye Bye Man
2017, in 0 top lists- stacy+title
- horror
- thriller
- movie
- ....................................................................
- 2016
-
20
The Titan
2018, in 0 top lists -
21
Tenet
2020, in 3 top lists -
22
Skylines
2020, in 0 top lists -
23
Smile
2022, in 1 top list