Johnnyg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
Hitman
2007, in 1 top list Check -
7
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
16
From Dusk Till Dawn
1996, in 2 top lists Check -
20
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
23
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
28
3:10 to Yuma
2007, in 1 top list Check -
35
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
41
Along Came a Spider
2001, in 0 top lists Check -
49
Smokin' Aces
2006, in 0 top lists Check -
53
8MM
1999, in 0 top lists Check -
57
Inside Man
2006, in 1 top list Check -
69
RED
2010, in 1 top list Check -
71
15 Minutes
2001, in 0 top lists Check -
74
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
75
Starsky & Hutch
2004, in 0 top lists Check -
79
Balls of Fury
2007, in 0 top lists Check -
104
The Punisher
2004, in 0 top lists Check -
111
Hackers
1995, in 1 top list Check -
112
Swordfish
2001, in 0 top lists Check -
115
Malibu's Most Wanted
2003, in 0 top lists Check -
128
Snake Eyes
1998, in 1 top list Check -
140
The Black Dahlia
2006, in 1 top list Check -
143
Showtime
2002, in 0 top lists Check -
144
The World Is Not Enough
1999, in 2 top lists Check -
147
Risky Business
1983, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 36