Jull3ro's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
2
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
3
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
4
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
5
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
6
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
7
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
8
Shrek
2001, in 14 top lists Check -
9
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
10
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
11
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
12
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
13
The Jungle Book
1967, in 11 top lists Check -
14
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
15
Shrek 2
2004, in 4 top lists Check -
16
Y tu mamá también
2001, in 15 top lists Check -
17
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
18
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
19
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
20
The Hunchback of Notre Dame
1996, in 3 top lists Check -
21
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
22
Click
2006, in 3 top lists Check -
23
Step Brothers
2008, in 3 top lists Check -
24
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
25
Fucking Åmål
1998 — a.k.a. Show Me Love, in 6 top lists Check