Jun85's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Animal
2001, in 0 top lists Check -
4
Junior
1994, in 0 top lists Check -
8
Hellraiser: Bloodline
1996 — a.k.a. Hellraiser IV: Bloodline, in 0 top lists Check -
9
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
17
Judge Dredd
1995, in 1 top list Check -
22
Flubber
1997, in 1 top list Check -
23
Coneheads
1993, in 0 top lists Check -
45
My Super Ex-Girlfriend
2006, in 0 top lists Check -
48
The Tuxedo
2002, in 1 top list Check -
62
The Stepford Wives
2004, in 0 top lists Check -
79
Timecop
1994, in 1 top list Check -
126
Escape from L.A.
1996, in 0 top lists Check -
138
Superhero Movie
2008, in 0 top lists Check -
161
After Earth
2013, in 1 top list Check -
177
Jupiter Ascending
2015, in 1 top list Check -
184
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check