Kabrink's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
2
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
3
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
4
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
5
Bright Star
2009, in 4 top lists Check -
6
Lakeview Terrace
2008, in 0 top lists Check -
7
Fame
2009, in 0 top lists Check -
8
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
9
Crash
2004, in 4 top lists Check -
10
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check