Karenisnothere's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
3
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
4
2012
2009, in 2 top lists Check -
5
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
6
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
7
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
8
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
9
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
10
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
11
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
12
Salt
2010, in 2 top lists Check -
13
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
14
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
15
The Nutty Professor
1996, in 3 top lists Check -
16
Bambi
1942, in 13 top lists Check -
17
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
18
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
19
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
20
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
21
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
22
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
23
Halloween III: Season of the Witch
1982, in 2 top lists Check -
24
After.Life
2009, in 0 top lists Check -
25
Agent Cody Banks
2003, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 81