Krisflushednemo's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
12
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
14
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
15
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
17
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
18
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
19
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
21
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check -
46
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
47
Blade II
2002, in 1 top list Check -
48
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
49
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
50
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
59
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
60
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
64
Rush Hour 2
2001, in 3 top lists Check -
67
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
69
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
72
Dawn of the Dead
2004, in 1 top list Check -
74
End of Days
1999, in 1 top list Check -
75
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
76
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
79
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
81
The Patriot
2000, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 70