Latrat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Harry Potter and the Half-Blood Prince
2009, in 3 top lists Check -
2
Troy
2004, in 3 top lists Check -
3
Lawrence of Arabia
1962, in 40 top lists Check -
4
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
5
Flodder
1986, in 1 top list Check -
6
Last Days
2005, in 5 top lists Check -
7
Forgetting Sarah Marshall
2008, in 1 top list Check -
8
Constantine
2005, in 1 top list Check -
9
Saturday Night Fever
1977, in 13 top lists Check -
10
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
11
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
12
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
13
Signs
2002, in 5 top lists Check -
14
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
15
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
16
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
17
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
18
Cube
1997, in 5 top lists Check -
19
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
20
Ginger Snaps
2000, in 6 top lists Check -
21
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
22
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
23
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
24
Alien
1979, in 30 top lists Check -
25
United 93
2006, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37