Ljusbus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
2
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
3
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
4
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
5
2012
2009, in 2 top lists Check -
6
A Very Harold & Kumar 3D Christmas
2011, in 0 top lists Check -
7
Abduction
2011, in 0 top lists Check -
8
Agent Cody Banks
2003, in 0 top lists Check -
9
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
10
Bad Ass
2012, in 0 top lists Check -
11
Battleship
2012, in 1 top list Check -
12
Bean
1997, in 2 top lists Check -
13
Blitz
2011, in 0 top lists Check -
14
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
15
Conan the Barbarian
2011, in 0 top lists Check -
16
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
17
Date Movie
2006, in 0 top lists Check -
18
Day of the Dead
2008, in 0 top lists Check -
19
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
20
Deuce Bigalow: European Gigolo
2005, in 0 top lists Check -
21
Doom
2005, in 0 top lists Check -
22
Doomsday
2008, in 0 top lists Check -
23
Eight Legged Freaks
2002, in 1 top list Check -
24
Elektra
2005, in 0 top lists Check -
25
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 210