Louise_Dietrich's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
2
An American in Paris
1951, in 18 top lists Check -
3
My Fair Lady
1964, in 18 top lists Check -
4
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
5
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
6
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
7
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
8
American History X
1998, in 12 top lists Check -
9
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
10
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
11
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
12
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
13
Meet Me in St. Louis
1944, in 15 top lists Check -
14
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
15
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
16
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
17
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
18
Twister
1996, in 2 top lists Check -
19
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
20
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
21
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
22
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
23
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
24
Borat: Cultural Learnings of America for Make...
2006, in 8 top lists Check -
25
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 234