Lucafilm's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Music Box
1932, in 9 top lists Check -
2
The Tailor of Panama
2001, in 0 top lists Check -
3
Django
1966, in 5 top lists Check -
4
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
5
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
6
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
7
The Big Sleep
1946, in 22 top lists Check -
8
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
9
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
10
Bohemian Rhapsody
2018, in 6 top lists Check -
11
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check