Malajita's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
2
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
3
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
4
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
5
Evita
1996, in 1 top list Check -
6
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
7
Wayne's World
1992, in 4 top lists Check -
8
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
9
Sex and the City 2
2010, in 1 top list Check -
10
Shrek Forever After
2010, in 2 top lists Check -
11
Melissa P.
2005, in 0 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
14
Center Stage
2000, in 0 top lists Check -
15
Bride Wars
2009, in 0 top lists Check -
16
2012
2009, in 2 top lists Check -
17
Angel
2007, in 0 top lists Check -
18
Rudo y Cursi
2008, in 0 top lists Check -
19
Basic Instinct 2
2006, in 2 top lists Check -
20
La traque
2008 Check -
21
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
22
Austin Powers: International Man of Mystery
1997, in 3 top lists Check -
23
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
24
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
25
Click
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 47